Spletna trgovina Outlet tepihi za avto nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja GLS. 95 % izdelkov dostavimo v roku enega oz. dveh dni, če ste naročilo oddali pred 12. uro. Dostavni čas je sicer določen, in sicer 3 – 7 delovnih dni. Občasno je dostava posebej navedena ob izdelku in se lahko razlikuje glede na posamezen izdelek. Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo in vam sporočimo prvi možni datum dostave.

Naslov za dostavo vnesite med postopkom naročanja. Če v trnutku dostavi niste na naslovu, boste o dostavi obveščeni z obvestilom (listkom o dostavi), ki ga pripravi uslužbenec dostavne službe GLS.

Poštnina in stroški dostave

Ob nakupu nad 50 EUR je poštnina brezplačna. Poštnina se bodisi obračuna po veljavnem ceniku, bodisi je objavljena v fiksni ceni. Cena dostave za Slovenijo je 4 €.

Uveljavljanje odškodnine za poškodovano pošiljko

Če ste prevzeli paket, na katerem so znaki zunanjih poškodb ali v njem manjkajo naročeni izdelki, nas o tem nemudoma obvestite. Fotografije prejetega poškodovanega paketa nam posredujte na reklamacije@tepihizaavto.si.

Po prejetju poškodovane pošiljke je pomembno, da paket ohranite v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, zato ničesar ne zavrzite, paketa ne odpirajte in ga ne uporabljajte, saj v nasprotnem primeru lahko pride do oteženega postopka obdelave reklamacijskega zahtevka.
Če opazite, da v paketu manjkajo izdelki, pustite vso prejeto vsebino v paketu, saj dostavna služba GLS pošiljke preverja s tehtanjem. V primeru ropa pošiljke se uvedejo določeni postopki.

Ko nas boste obvestili o poškodbi ali izropanju pošiljke, bomo za vas sprožili odškodninski postopek pri GLS. Sledila bo priprava zapisnika, ki ga morate podpisati tudi vi. Če je bil izdelek med dostavo poškodovan ali ga v paketu niste prejeli, vam bomo po prejetju vse potrebne dokumentacije poslali nov izdelek. Paket z znaki zunanjih poškodb zavrnite že ob dostavi. V tem primeru nam sporočite razlog zavrnitve paketa na reklamacije@tepihizaavto.si.

Brezplačna poštnina

Nakupe nad 50 € pošljemo z brezplačno poštnino.

Zamude ali nerazpoložljivost blaga

Veljavo za podjetje z bogato in permanentno zalogo, vendar včasih prihaja do zastojev pri dobavi surovin in drugih materialov. Zelo, zelo redko, vendar lahko se zgodi, da zaradi višje sile ne moremo zagotoviti obdelave in dostave vašega naročila. V takšnih primerih vas pravočasno obvestimo. V primeru nedostopnosti blaga si pridržujemo pravico, da naročila ne izvedemo oz. blaga ne dostavimo. V tem primeru vas bomo o tem takoj obvestili, predplačila pa povrnili na vaš transakcijski račun.

Izdelki, ki jih ni na zalogi

Če izdelka ni na zalogi ali ni več v ponudbi, je to navedeno v opisu izdelka oz. grafično in/ali tekstovno.

Osebni prevzem

S storitvijo “Osebni prevzem” lahko na naši spletni strani naročite in plačate izdelke po izbiri ter jih prevzamete na sedežu našega podjetja (KONSTILL d.o.o. Obrtniška ul. 6, 1370 Logatec). Če se odločite za nakup na sedežu našega podjetja, vas želimo seznaniti, da je možno samo plačilo s kartico preko POS-terminala.

Kdaj lahko prevzamem naročilo po principu “osebni prevzem”?

Pošiljko lahko prevzamete in plačate s kartico na sedežu podjetja (KONSTILL d.o.o. Obrtniška ul. 6, 1370 logatec) od ponedeljka do petka med 7:30 in 15:30.

Vračilo izdelka

Če želite odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas v skladu z veljavno zakonodajo Zakona o varstvu potrošnikov o tem obvestite v 14 dneh. Obvestilo o odstopu lahko predložite na obrazcu in ga izpolnjenega pošljete na naslov KONSTILL d.o.o. Obrtniška ulica 6, 1370 Logatec ali z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošlje po e-pošti na reklamacije@tepihizaavto.si.

14-dnevni rok začne teči z dnem, ko prejmete blago. Če ste blago že prejeli in odstopili od pogodbe, odstop izvedete tako, da blago nemudoma vrnete ali izročite podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti. Šteje se, da ste blago vrnili pravočasno, če ga vrnete pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. V primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri vračilu izdelkov, skladno z določbami omenjenega zakona, nimte nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga.

Pred odločitvijo, da booste odstopili od nakupa, lahko opravite ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka ne smete še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Blago mora potrošnik vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Naslov za vračilo izdelkov:

KONSTILL d.o.o.
Obrtniška ulica 6
1370 Logatec

Stvarne napake

Kdaj ima izdelek stvarno napako?

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.

Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Blago za vračilo pošljite na naslov:

KONSTILL d.o.o.
Obrtniška ul. 6
1370 Logatec

Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: reklamacije@tepihizaavto.si.