Cene
Cene so v € (EUR) in že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) in veljajo za 1 enoto, razen, če ni navedeno drugače. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila, razen, če ni navedeno drugače (primer akcij in posebnih ugodnosti). Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, veljajo cene, objavljene na spletni strani https://tepihizaavto.si v trenutku oddaje naročila.
Razlaga pojmov
»Akcijska cena« izdelka za kupca predstavlja cenovno ugodnost v obliki prihranka. Načeloma je prihranek predstavljen kot znižanje cene v odstotkih (primeroma -20 % ali z besedo “minus dvajset odstotkov”). Akcijska cena je omejena bodisi časovno bodisi do odprodaje zalog. V outlet spletni trgovini popust velja dokler je oznaka vidna v opisu izdelka. Pridržujemo si pravico vrednosti ugodnosti spreminjati po lastni oceni. Različne ugodnosti se ne med seboj ne seštevajo, razen, ko je navedeno drugače!
- Darilo in darilno pakiranje
Z oznako »Darilo« označujemo izdelke, ki vam jih podarimo ob nakupu določenega izdelka, z oznako “darilno pakiranje” pa embalažo, ki je plačljiva storitev po veljavnem ceniku, ki je, ko je seveda na voljo, objavljen javno in vidno med procesom nakupa. Ko ima izdelek darilo, je to grafično in opisno označeno.
- Dodatni popust
Dodatni popust pomeni, da se popust lahko uveljavlja tudi na že znižano ceno. Možnost dodatne ugodnosti je posebej opredeljena, ko je seveda na voljo. Če ima izdelek možnost dodatnega popusta, je to grafično in/ali tekstovno predstavljeno na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih oblikah komunikacije (primeroma: grafika na družabnem omrežju in oglaševanje dodatne kode za popust). Dodatni popust se obračuna med postopkom naročanja.
- Zadnji kosi
S to oznako označujemo izdelke, ki predstavljajo zadnji kos iz serije.
- Gratis
S to oznako označujemo izdelek, ki je bodisi brezplačen del paketne ponudbe bodisi izdelek, ki ga lahko “naročite” gratis. Izdelke, ki so del »Gratis« ponudbe vsekakor označimo grafično in/ali tekstovno. Občasno je gratis izdelek vseeno treba dodati v košarico, o čemer vas obvestimo na vidnem mestu, da boste s tem dejstvom zagotovo seznanjeni.
Plačila
- Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju plačate blago ob prevzemu. Naslov za dostavo navedete med postopkom oddaje naročila. Kupnino plačate dostavni službi GLS ob dostavi, in sicer z gotovino. Če vas v času dostave ni na naslovu, vas bo dostavljavec/ka o dostavi obvestil/a z obvestilom, ki ga prejmete v poštni nabiralnik.
- Plačilo po predračunu
Med postopkom oddaje naročila lahko izberete “plačilo po predračunu”. Podatke za plačilo (številka transakcijskega računa, znesek ipd.) boste prejeli na e-poštni naslov, ki ste ga vnesli med postopkom oddaje naročila. Blago bo odposlano po knjiženju plačila. Za hitrejšo obdelavo nam potrdilo o plačilu pošljite na email naslov info@tepihizaavto.si Ker gre za outlet kose (občasno zgolj 1 kos), je rok za plačilo predračuna 3 dni. Po treh dneh bo naročilo označeno kot preklicano.
Plačilo najlažje in najhitreje izvedete v svoji spletni banki, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Paket bo poslan po knjiženju plačila v računovodstvu podjetja KONSTILL d.o.o.
Podatki za izpolnitev plačilnega naloga UPN
Konstill d.o.o.
Obrtniška ulica 6
1370 LogatecTRR: IBAN SI56 3300 0000 5416 762 Addiko Bank
BIC: HAABSI22Referenca: vpis številko naročila (Nekatere banke zahtevajo vpis dodatnih “ničel”, npr. 00 pred vpisom številke ponudbe).
- Plačilo s plačilnim sredstvom PayPal
V spletni trgovini OUTLET tepihi za avto lahko kot plačilno sredstvo uporabite tudi PayPal. Plačilo s PayPalom je na voljo za vse nakupe na OUTLET tepihi za avto. PayPal je zanesljiv, svetovno priznan sistem za izvedbo spletnih plačil.
Postopek nakupovanja
Nakupovanje v spletni trgovini OUTLET tepihi za avto poteka enostavno in hitro, opravite ga lahko v zgolj nekaj kratkih korakih.
Dodajanje izdelka v nakupovalno košarico
Po pregledu ponudbe najdete izdelek, ki bi ga želeli kupiti. Ko miškin kazalec premaknete na izdelek, se vam prikaže gumb “dodaj v košarico”. Klik takoj pošlje izdelek v “košarico”. Če kliknete na naziv izdelka ali okolico gumba “dodaj v košarico”, boste odprli na podrobnejši opis izdelka. Namenite minutko za preglede celotnega opisa izdelka, značilnosti in posebnosti. Tako boste v celoti seznanjeni z izdelkom. Pogojno so lahko na voljo še druge možnosti, kot primeroma dimenzija izdelka, materiali in druge specifične lastnosti, ki jih objavimo po potrebo. Na tem pogledu nato dodate izdelek v nakupovalno košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Ko kliknete gumb “dodaj v košarico” vas sistem takoj preusmeri v zaključne točke nakupa. Če želite dodati še kakšen izdelek, potem kliknete “nadaljuj z nakupovanjem”, če ne, pa kliknete “nadaljuj na blagajno”.
Na zaslonu se vam bo prikazalo naročilo (preverite vse podrobnosti, da se prepričate, da ste izbrali izdelek, ki ustreza vašim željam). V košarici lahko kadarkoli prekličete oz. ustavite proces nakupa. Če želite, lahko nadaljujete z izbiro in nakupom izdelkov. Opisan postopek nakupa je vedno enak, razlike so lahko samo glede značilnosti izdelkov in lastnosti, ki jih lahko vedno izberete, ko so seveda le-te na voljo.
Nakupovalna košarica
Nakupovalna košarica je korak, ki omogoča pregled naročila in nekaj dodatnih možnosti. Ena takšna je uporaba kode za popust. Polje za uveljavljanje kode za popust je tik pod izdelkom. Če imate kodo jo vnesete v ta okvirček in kliknete gumb “unovči kupon”. Promocijske kode redno objavljamo na svojih družabnih omrežjih, v grafikah, komentarjih itd. zato vas vabimo, da se nam pridružite in nam sledite na Facebooku, Instagramu in drugih profilih, do katerih povezave so objavljenje v zaključnem delu tega besedila.
Blagajna
Na tem koraku izpolnite vsa polja, pri čemer soglašate za obdelavo podatkov v namene spletnega naročanja. Na izbran naslov vam bomo dostavili naročene izdelke. Če želite naročilo dostaviti na drug naslov, ga lahko navedete v opombe. Gre za prednost, če želite izdelke prejeti na naslov, drugačen od vašega stalnega prebivališča, ali pa preprosto želite komu poslati darilo. To lahko naredite tako, da vpišete naslov prejemnika izdelkov. Na tej točki lahko v dnu obrazca označiti “ustvari uporabniški račun”. Ta korak vam svetujemo, ker omogoča uporabne funkcije, kot so zgodovina naročila in druge ugodnosti, ki jih bomo pripravljali za registrirane stranke.
Možnosti plačila
V tem trenutku je v veljavi izključno možnost plačila po povzetju ali osebni prevzem na sedežu podjetja. O novih možnostih plačila vas bomo obvestili na svojih družabnih omrežjih in spletnih straneh. V prihodnosti bomo uvedli naslednje plačilne sisteme:
- plačilo po povzetju,
- plačilo po predračunu,
- plačilo preko PayPal-a.
Če imate ob tem kakršna koli vprašanja, nam vedno lahko pišete na info@tepihizaavto.si, ali preprosto pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 88 77 (vsak delavnik med 7:30 in 15:30).
Dostava
Za dostavo poskrbi podjetje GLS. Cena poštnine je predstavljena z že vključenim 22% DDV-jem.
OUTLET tepihi za avto spletna trgovina nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja GLS. 95% izdelkov dostavimo v roku enega oz. dveh dni, če ste naročilo oddali pred 12. uro. Dostavni čas je sicer določen, in sicer 3 – 7 delovnih dni. Občasno je dostava posebej navedena ob izdelku in se lahko razlikuje glede na posamezen izdelek. Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo in vam sporočimo prvi možni datum dostave. Naslov za dostavo vnesite med postopkom naročanja. Če ob dostavi niste na naslovu, boste obveščeni z obvestilom (listkom o dostavi), ki ga pripravi uslužbenec dostavne službe GLS.
Poštnina in stroški dostave
Ob nakupu nad 50 EUR je poštnina brezplačna. Poštnina se obračuna bodisi po veljavnem ceniku bodisi je objavljena v obliki določenega zneska. Cena dostave za Slovenijo je 4 €.
Uveljavljanje odškodnine za poškodovano pošiljko
Če ste prevzeli paket, na katerem so znaki zunanjih poškodb ali v njem manjkajo naročeni izdelki, nas o tem nemudoma obvestite. Fotografije prejetega poškodovanega paketa nam posredujte na reklamacije@tepihizaavto.si.
Po prejetju poškodovane pošiljke je pomembno, da paket ohranite v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, zato ničesar ne zavrzite, paketa ne odpirajte in ga ne uporabljajte, saj v nasprotnem primeru lahko pride do oteženega postopka obdelave reklamacijskega zahtevka.
Če opazite, da v paketu manjkajo izdelki, pustite vso prejeto vsebino v paketu, saj dostavna služba GLS pošiljke preverja s tehtanjem. V primeru ropa pošiljke se uvedejo določeni postopki.
Ko nas boste obvestili o poškodbi ali izropanju pošiljke, bomo za vas sprožili odškodninski postopek pri GLS. Sledila bo priprava zapisnika, ki ga morate podpisati tudi vi. Če je bil izdelek med dostavo poškodovan ali ga v paketu niste prejeli, vam bomo po prejetju vse potrebne dokumentacije poslali nov izdelek. Paket z znaki zunanjih poškodb zavrnite že ob dostavi. V tem primeru nam sporočite razlog zavrnitve paketa na reklamacije@tepihizaavto.si.
Brezplačna poštnina
Brezplačna dostava za nakupe nad 50€.
Zamude ali nerazpoložljivost blaga
Veljavo za podjetje z bogato in permanentno zalogo, vendar včasih prihaja do zastojev pri dobavi surovin in drugih materialov. Zelo, zelo redko, vendar lahko se zgodi, da zaradi višje sile ne moremo zagotoviti obdelave in dostave vašega naročila. V takšnih primerih vas pravočasno obvestimo. V primeru nedostopnosti blaga si pridržujemo pravico, da naročila ne izvedemo oz. blaga ne dostavimo. V tem primeru vas bomo o tem takoj obvestili, predplačila pa povrnili na vaš transakcijski račun.
Izdelki, ki jih ni na zalogi
Če izdelka ni na zalogi ali ni več v ponudbi, je to navedeno v opisu izdelka oz. grafično in/ali tekstovno.
Osebni prevzem
S storitvijo “Osebni prevzem” lahko na naši spletni strani naročite in plačate izdelke po izbiri ter jih prevzamete na sedežu našega podjetja (KONSTILL d.o.o. Obrtniška ul. 6, 1370 Logatec). Če se odločite za nakup na sedežu našega podjetja, vas želimo seznaniti, da je možno samo plačilo s kartico preko POS-terminala.
Kdaj lahko prevzamem naročilo po principu “osebni prevzem”?
Pošiljko lahko prevzamete in plačate s kartico na sedežu podjetja (KONSTILL d.o.o. Obrtniška ul. 6, 1370 logatec) od ponedeljka do petka med 7:30 in 15:30.
Vračilo izdelka
Če želite odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas v skladu z veljavno zakonodajo Zakona o varstvu potrošnikov o tem obvestite v 14 dneh. Obvestilo o odstopu lahko predložite na obrazcu in ga izpolnjenega pošljete na naslov KONSTILL d.o.o. Obrtniška ulica 6, 1370 Logatec ali z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošlje po e-pošti na reklamacije@tepihizaavto.si. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko prejmete blago. Če ste blago že prejeli in odstopili od pogodbe, odstop izvedete tako, da blago nemudoma vrnete ali izročite podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti. Šteje se, da ste blago vrnili pravočasno, če ga vrnete pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. V primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri vračilu izdelkov, skladno z določbami omenjenega zakona, nimate nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga.
Pred odločitvijo, da boste odstopili od nakupa, lahko opravite ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka ne smete še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
- Blago mora potrošnik vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.
- Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
- Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
- Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
- Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Naslov za vračilo izdelkov:
KONSTILL d.o.o.
Obrtniška ulica 6
1370 Logatec
Stvarne napake
Kdaj ima izdelek stvarno napako?
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Odgovornost za stvarne napake
Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let, odkar je bil izdelek izročen.
Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Uveljavljanje stvarne napake
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Blago za vračilo pošljite na naslov:
KONSTILL d.o.o.
Obrtniška ul. 6
1370 Logatec
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: reklamacije@tepihizaavto.si.
Pogodba in naročilo z obveznostjo plačila
Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. O vseh podatkih v povezavi z naročilimo boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli med postopkom oddaje naročila. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste vnesli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na info@tepihizaavto.si.
Pogodba o nakupu je sklenjena med potrošnikom in ponudnikom, ko potrošnik opravi nakup na spletni strani www.outlet.tepihizaavto.si, ter od ponudnika prejme potrdilo v elektronski obliki na elektronski naslov potrošnika. Od trenutka oddaje naročila veljajo cene in pogoji, ki so bili veljavni v trenutku oddaje naročila.
Ponudnik se zavezuje, da bo potrošniku ob nakupu izdelka zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
- informacije o dobavi in dobavljivost izdelkov
- jasno označene cene.
Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov:
KONSTILL d.o.o.
Obrtniška ul. 6
1370 Logatec
Reklamacije in informacije
V primeru, da ima blago napako, potrošnik lahko blago reklamira. Vrnjeno blago mora biti čisto, nepoškodovano, brez madežev in v originalni embalaži, sicer ga ponudnik ni dolžan sprejeti in bo na stroške pošiljatelja vrnjen potrošniku. Vračilo izdelka je treba predhodno najaviti na brezplačno telefonsko številko 080 88 77. Poslali vam bomo reklamacijski zapisnik, ki ga v celoti izpolnite, saj predstavlja pomemben dokument v postopku reševanja reklamacije in je obvezen del vrnjene pošiljke.
Neprevzem naročene pošiljke
Ko potrošnik odda naročilo, ga obdelamo in oddamo na GLS, o čemer je potrošnik obveščen na e-naslov. Če potrošniku ni možno osebno vročiti paketa, bo uslužbenec dostavne službe GLS v nabiralniku pustil obvestilo o prejeti pošiljki. Po preteku 15-dnevnega čakalnega roka bo paket vrnjen na naš naslov, pri čemer nastanejo dodatni stroški. Če potrošnik iz kakršnega koli razloga ne prejme obvestila o prejeti pošiljki, naj nas o tem obvesti na info@tepihizaavto.si. Neprevzem paketa v določenem čakalnem roku se ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je ta še vedno veljavno sklenjena. Če potrošnik paketa dvakrat (2x) ne prevzame, ima naslednjič možnost plačila le po plačanem predračunu, preko kreditne kartice ali preko storitve Paypal, v osmih dneh od prejetja ponudbe. Plačilo po povzetju je v tem primeru zavrnjeno.
Informativne vsebine
Vsebine na spletni trgovini so za informativno in izobraževalno rabo.
Slike izdelkov
Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke. Ko so slike simbolične, je to označeno na vidnem mestu na sliki. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Opisi opisujejo izdelek v ponudbi. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno.
Odveza odgovornosti
KONSTILL d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da osebje, zadolženo za skrb ponudbe v spletni trgovini, ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo potrošnika obvestili o morebitnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba je v elektronski obliki na sedežu družbe KONSTILL d.o.o., Obrtniška ul. 6, 1370 Logatec. Zahteve v povezavi s pogodbo naslovite na info@tepihizaavto.si ali pokličite brezplačno telefonsko številko 080 88 77.
Zbiranje osebnih podatkov
Lastnik (zbiratelj podatkov) spletne trgovine je:
KONSTILL d.o.o.
Obrtniška ul. 6
1370 Logatec
KONSTILL d.o.o. se zavezuje, da bo ščitil zasebnost uporabnikov spletne trgovine in razvijal tehnologijo, ki omogoča varno spletno izkušnjo. Ta izjava o zasebnosti velja za spletno trgovino https://tepihizaavto.si
Privolitev
Z uporabo spletne trgovine potrošnik soglaša z načini uporabe podatkov, ki so opisani v izjavi o zbiranju osebnih podatkov.
Izjava o zbiranju osebnih podatkov
Z nakupovanjem v spletni trgovini potrošnik dovoljuje, da KONTILL d.o.o., kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, vse posredovane podatke s strani potrošnika in podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Ponudnik se zavezuje, da bo osebne podatke in ostale podatke, zbrane ob oddaji naročila, varoval v skladu z ZVOP-1, ščitil pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam ter jih bo uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter ostalo potrebno komunikacijo.
Za uporabnika spletne trgovine se šteje tudi tisti, ki spletnega naročila ni zaključil.
Spletna trgovina lahko s pomočjo sistema Google Analitika zbira tudi nekatere druge podatke. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine in optimizacijo.
Uporaba osebnih podatkov
Ponudnik zbira podatke z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev. Ponudnik lahko podatke uporabnikov uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje potrošnikov tako o novostih in akcijah v spletni trgovini kot tudi o novostih in akcijah glede izdelkov ali storitev, ki jih nudi podjetje KONSTILL d.o.o. Podatke strank hranimo trajno in jih uporabljamo dokler potrošnik ne zahteva drugače. V primeru “vdora” v bazo oz. v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za posledice.
Pritožbe in spori
Podjetje KONSTILL d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. KONSTILL d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se potrošnik s podajalcem KONSTILL d.o.o. (Tepihi za avto) lahko pogovarja na brezplačni telefonski številki 080 88 77 ali po elektronski pošti na info@tepihizaavto.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. KONSTILL d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si KONSTILL d.o.o. prizadeva spore reševati sporazumno in z upoštevanjem najvišjih moralnih in etičnih kriterijev.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje KONSTILL d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje KONSTILL d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.